تلویزیون ال جی 50UP7750

بهترین های تکنولوژی روز دنیا همراه با آموزش و نحوه خرید

تلویزیون ال جی 50UP7750

تلویزیون ال جی 50UP7750

lg tvبه لطف این قابلیت مخاطب می توانند در منزل خود به تجربه ای سینمایی دست پیدا کنند و به هیجان و لذتی چند برابر از مشاهده تلویزیون برسد. این فناوری از فرمت های HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند. تکنولوژی Active HDR در این تلویزیون جزییات تصاویر و کیفیت رنگها را بهبود می بخشد. این تکنولوژی با افزایش کنتراست و همچنین اختلاف بین رنگ های تیره و روشن، تصاویری واضح و شفاف را به نمایش میگذارد. تلویزیون ال جی مدل 50UP7750 به کمک تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping عمق محتوای HDR را افزایش داده و صحنه های واقعی تری تولید می کند. در کل این قابلیت امکان پخش تصاویر بسیار روشن و سریع را فرام نموده است. ال جی به کمک تکنولوژی Dolby Digital، Dolby Digital Plus و HE-AAC کیفیت صدای خروجی را بهبود می بخشد. همچنین به کمک قابلیت Clear Voice lll نویز ها را از یبن برده وضوح صدای دیالوگ ها را افزایش می دهد.

خرید Lg Tv

lg tvدر نمایشگاه CES ۲۰۲۳، محصولات، نمونههای اولیه و ایدههایی به نمایش گذاشته شدهاند که به وضوح آیندهای متفاوت را به تصویر میکشند. نمایشگاه CES، بیتردید تاثیرگذارترین رویداد تکنولوژی در دنیاست که همواره در آن فناوریهای روز دنیا و نوآوریهای حیرتآور جهان به نمایش در میآیند. یکی از محصولاتی که در نمایشگاه امسال حسابی توجهها را به خود جلب کرده، خودروی الکترونیکی جدید سونی بود. در شب اول نمایشگاه، سونی، نمونه اولیهای به نام Afeela را معرفی کرد که با همکاری با شرکت خودروسازی هوندا و سازنده تراشههای کوالکام ساخته شده است. صفحههای نمایشگر داخل خودرو آن را به یک اتاق سرگرمی چند رسانهای فوقالعاده تبدیل میکنند. به لطف ورودی کوالکام، اطلاعات زیادی از جاده، مسیریابی و ایمنی در اختیار راننده قرار میگیرد. پیشسفارشها برای خرید خودروی Afeela از سال ۲۰۲۵ فعال خواهد شد و شما در سال ۲۰۲۶ میتوانید خودرویتان را تحویل بگیرید. دستبندهای تناسباندام، همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، ولی این دستبندها هنوز قادر نیستند به شما اطلاع دهند که آیا در طول روز به اندازه کافی آب نوشیدهاید یا سبزیجات خوردهاید یا خیر.

تلویزیون ال جی

lg tvدر این فرمت حداکثر 1920 پیکسل به صورت افقی و 1080 پیکسل به صورت عمودی قابل ارائه می دهد. به همین علت به این فرمت عنوان 1080 اطلاق می گردد. برای تماشای فیلم های FULL HD باید از کابل HDMI استفاده کرد تا از کیفیت فول اچ دی بهره مند شد. تلویزیون FULL HD از رزولوشن 1080×1920 برخوردار است که تصاویر را با بهترین کیفیت به نمایش می گذارد. این نوع فرمت در تلویزیون الجی های با کیفیت 16.9 قابل مشاهده هستند. اگر تصاویر با کیفیت FULL HD را بر یک تلویزیون الجی 4K تماشا کنید، کیفیت زیادی را مشاهده نخواهید کرد. این فرمت از نوع توسعه یافته فرمت 1080i است، که امروزه درب بعضی از دستگاه های جدید قابل رویت است. به نوعی می توان بزرگترین تفاوت فرمت 1080p را با 1080i در نحوه ی پردازش پیکسل ها و خطوط دانست. خط افقی وضوح که به طور تدریجی نمایش داده می شود، شاهکار هنری در تلویزیون الجی های HD هستند.

قیمت تلویزیون ال جی

» تلویزیون پلاسما ال جی (LG) مدل: 50PG30 50 اینچ وضوح تصویر 1365x768 پیکسل،کنتراست1:30000 3 ورودی HDMI ،با ضمانتنامه گلد ایران امروز موجود نیست برای رزرو یا کسب اطلاع تماس بگیرید یا سفارش خود را ثبت کنید. اطلاعات بیشتر قیمت واحد24,100,000 ريال » تلویزیون پلاسما ال جی (LG) مدل: 42PG330 42 اینچ وضوح تصویر 1024x768 پیکسل،کنتراست1:30000 3 ورودی HDMI ،با ضمانتنامه گلد ایران امروز موجود نیست برای رزرو یا کسب اطلاع تماس بگیرید یا سفارش خود را ثبت کنید. Ultra HD یا 4K، رزولوشن 4 برابر Full HD را دارد، یعنی تلویزیون 4K ال جی بیش از 8 میلیون پیکسل (2160×3840) را در خود جای داده است. این تلویزیون از پنل IPS ال جی بهره میبرد و به این ترتیب دقت نمایش رنگها در آن بسیار بالاست و زاویه دید فوقالعادهای نیز دارد. از هر زاویهای که به تصویر این تلویزیون نگاه کردیم، متوجه افت کیفیت تصویر در آن نشدیم.

ال جی Tv

از جمله فناوری های جدیدی که موجب ایجاد تصاویری کاملا واقعی و با واضح شده است تکنولوژی Dolby Vision می باشد. تلویزیون اولد ال جی مدل 65C9 با استفاده از فناوری Dolby Visin قادر به ایجاد تصاویری فراتر از حد انتظار شده است. Dolby Vision با افزایش کنتراست و وضوح تصاویر بیشترین عمق تصویر را ایجاد کرده و می تواند کاربر را مجذوب خود نماید. عمق رنگ ها موجب ایجاد تصاویری با رنگ های غنی و پویا شده است و تصاویر حاصله کاملا طبیعی و با زنده خواهند بود. تلویزیون LG OLED TV 65C9 همچنین از قابلیت Dolby Atmos در صدا بهره گرفته است. تلویزیون اولد 65 اینچ ال جی C9 از اسپیکری با توان خروجی 20 وات و یک جفت اسپیکر با توان خروجی 10 وات، که جمعا 40 وات صدا تولید میکنند، ایجاد شده است. کمپانی ال جی به منظور افزایش وضوح و کیفیت بی نظیر صدا از قابلیت های متفاوتی بهره گرفته است، که مهمترین ترین این ویژگی ها، فناوری Dolby Atmos می باشد.

همه مدلهای الجی از فناوری NanoCell پشتیبانی میکنند.

تصاویر قابل پخش در صفحه نمایشهای خانگی به ترتیب با کیفیتهای K8, 4K, Full HD, HD و SD به نمایش درمیآیند. صفحه نمایشهایی که تصاویر را با فناوری 8K اجرا میکنند در برترین سطح قرار دارد. تلویزیونهای الجی با پنل صفحه نمایش OLEd, LCD, LED تصاویر را با کیفیت 8k, 4K, Full HD, تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UQ91006 HD و SD به نمایش درمیآورند. تلویزیونهای سونی نیز با پنل OLEd, LCD, LED از فناورهایر8K , 4K, Full HD, خرید تلویزیون lg HD و ,SD پشتیبانی میکند. همه مدلهای الجی از فناوری NanoCell پشتیبانی میکنند. به همین دلیل عملکرد عالی دارند. اما همیشه روشنایی یکنواخت یا عملکرد HDR عالی را ارائه نمیدهند. به همین دلیل تلویزیونهای سونی برای پخش محتواهای ورزشی نسبت به تلویزیونهای الجی ارجحیت دارند. در تلویزیونهای سونی بکلایت بسیار کالیبره بوده و با کمترین نشت نور به همراه است. در حالی که مدلهای IPS و SUHD الجی پخش تصاویر تناسب لازم با فضاهای پرنور و یا خیلی کم نور را ندارد.

چرا شکست با Lg تلویزیون از شما ساده‌تر است ممکن است فرض کنید|8 بسیار ساده چیزها شما می توانید برای جلوگیری از اتلاف با Lg تلویزیون|هشدار: این 9 خطا Lg تلویزیون شما را از بین می‌برد|قوانینی که نباید در مورد Lg تلویزیون رعایت شوند}

تا کاراکتر های در حال نمایش بر روی صفحه ی نمایش با برجسته گی بیشتری در معرض دید قرار بگیرند. به عبارتی دیگر تصاویر به وسیله این فعل و انفعالات به صورتی شبیه به حالت سه بعدی نمایش داده می شوند. این حالت ها بیشتر برای تصاویری از جنس فوتبال و فیلم های اکشن مورد استفاده قرار می گیرد تا لذت حضور در این مکان را بیشتر احساس کنید. در قابلیت local dimming تلویزیون ها، نور هر پیکسل به صورت جداگانه کنترل خواهد شد، و میزان ساطع شده از یک پیکسل بر روی پیکسل های کناری تاثیر گذار نخواهد بود. فناوری true color accuracy تلویزیون الجی : ویژگی true color accuracy یکی دیگر از دسته ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون الجی است که با کارکرد خود بر روی رنگ، بافت و ساختار پیکسل ها آنها را به شیوه ی نوین به نمایش می گذارد . اما کارکرد آن به چه شکل است؟

معمولاً این تفاوت در طراحی است. LN، LE، LV، LS، PA، PT، PW، PV، PK، CS - این مجموعه های تلویزیونی از 3D پشتیبانی نمی کنند. LA ، LM ، LW ، PM ، PZ - تلویزیون هایی با تصاویر سه بعدی ، این برچسب گذاری تا سال 2013 قابل استفاده بود. ممکن است در انتها حروف U یا B وجود داشته باشد. در سال 2020 ، طرح شماره گذاری مدل تغییر چشمگیری نکرده است. تنها تفاوت استفاده از X به جای آخرین شماره سال برای برچسب گذاری سال توسعه مدل OLED TV است (به عنوان مثال OLED65CXPUA). سال تولید LED و NanoCellTV با نامه N برچسب گذاری می شود. اتصال به الکسا و دستیار Google نه تنها در مدل های سطح بالا بلکه در مدل های میان رده نیز در دسترس است. ال جی با تلویزیون های 8K OLED و صفحه های قابل شارپ خود توسعه گسترده را آغاز کرد (تلویزیون های قابل شارژ با علامت R مشخص می شوند).



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: تلویزیون ، ،
نويسنده : عابد